6 Şub 2013

Avon Fas Argan Yağlı Saç Maskesi ve Serumu


Dönem dönem bir yerlerime taktığımdan olsa gerek bu aralar takıntım da saç ürünleri. 

Yıpranmış saçlarım olmadığından ama argan yağını her yerde duyup da denemek isteyişlerimin fiyatı sebebiyle kesintiye uğramasının ardından alınan bu iki ürün bana saf argan yağını aratmayacak kadar güzel sonuçlar sundular.

Avonun eskiden beri piyasaya sürdüğü yeşil kapaklı, klasik saç uçları için olan serumunu zaten hep severek kullanmıştım; bu yeniliği görünce denemeden edemedim. Ama iyi ki bu versiyonu almışım saçlarım çok daha yumuşak ve çok daha güzel kokuyor bu ürünle. Derseniz ki ne etkisini görüyorsunuz; saçlarım herhangi bir kimyasal işlemden kalma gazi olmadığından gözle görülebilir etkisi çok az, fakat saçlarımı kurulayıp hafif nemli halde 2-3 pompa ürün uyguladığımda pamuk gibi saçlarım oluyor. Tararken zorluk kesinlikle yaşamıyorum. Hem de o yapısına rağmen ekstra yağlandırma söz konusu olmuyor, elbette diplere kadar boca etmezseniz.
Görüldüğü gibi sapsarı;

Bu da serumun içeriği;


Diğer ürünse çokca zaman uygulamaya üşendiğim maskeler kategorisinden. 1-2 kez deneme şansım olduğundan yapısal etkisinden söz edemem, zaten gözle görülür farkları takip edemiyorum. Ama kokusu ve saçıma verdiği yumuşaklık için yine satın alıp, yine kullanırım. 



Argan yağını denemek isteyip piyasadaki sahte yağlara rağbet etmektense tanıdık ürünleri tercih etmek isteyen herkese tavsiyemdir :)




5 yorum:

ÖZ dedi ki...

Tanıdık ürünler değil aslında sadece marka tanıdık. Onun haricinde yabancı bloglarda da araştırdım, biri Avon'a özellikle yazıp sormuş, içinde saf argan yağı mı var ve ne kadar oran da var diye, face'den de mailden de hiç yanıt alamamış, sessiz kalmışlar açıklamıyorlar. İçeriği eser miktarda argan olup bol miktarda silikondan oluşuyor. Silikon sayesinde de saçlar nispeten düzgünleşip hizzaya geliyor.

Avon veya piyasa argan yağları yerine bende Otacı'nın agran yağını öneriyorum. Avon'a göre daha güvenilir ve silikon bazlı değil.

Selamlar...

ElanorTiwele dedi ki...

Firmalar da bu tutumlarıyla insanları kendilerinden soğutuyorlar. Sürekli iletişimde oldukları insanlar haricinde pek müşteri dönüşleri yapmıyor genel olarak avon. Manasız.

İçerikleri bu yüzden göstermeye çalışıyorum.İçerik listeleri çoktan aza doğru sıralanır, böyle de bilgi edinebilirsiniz. Bu ürünlerde de ortalarda yer alıyor, elbette saf argan yağı gibi değildir.

makyaj kelebeği dedi ki...

Sevgili elenor;her iki ürünü almıştım bende.Maskenin pek bir artısını göremedim saç kremi etkisi yaptı sadece.Arganlı serumu ise çok seviyorum.Çoğunlukla 7 liraya satılan bir ürün için işini fazlasıyla yapıyor bence.

makyajkelebeği

Fabi&Meri dedi ki...

Bende saç serumundan çok memnun kalmıştım, avonda eskiye göre iyileşme var sanki :)

blogumada beklerim elanorcum sevgiler.

Şebnem Kayaol dedi ki...

Ben bu ürünü çok merak ediyordum deneyip denememe konusunda kararsız kalmıştım teşekkürler

Bu arada bende bloğuma beklerim ama çok yeniyim daha

www.alisverismakyaj.blogspot.com

Sevgiler:)