25 Şub 2012

Duo Takma Kirpik Yapıştırıcısı


Eğer özel günlerinizde ya da tercihinize göre günlük olarak takma kirpik kullanacaksanız kirpik kadar önemli olan diğer konuda onu ne ile yapıştıracağınızdır...

Ucuz olsun diyerek watsons/pasaj vs. tarzı yerlerden alacağınız bir ürün yüksek ihtimalle sizi tatmin etmeyecek. Çünkü ben de aynı hatayı yaptım ve İngilizlerin " ucuz alacak kadar zengin değilim." cümlesine saygılarımı iletiyorum. 
Çünkü aldığım ürün siyahtı,özellikle onu aldım kuruduğunda beyaz beyaz kirpik diplerimde görünsün istemedim. Nasıl olduysa uygulama yaparken gözlerim yandı! Resmen yandı! Markasını yazmak isterdim ama kim bilir hangi çöplükte şu an.( minik siyah bir şişesi var,kapağındaki çubuk sayesinde ürün takma kirpiğe sürülüyordu.)

Gelelim Duo'ya. Beyaz formda ama kuruduğunda şeffaflaşan, gözde bir irritasyona sebep olmayan bir ürün. Sanırım(?) sadece MAC mağazalarında satılıyor. 

Uç kısmı incecik ürünü direkt kirpiğe uygulayabiliyorsunuz.

Fiyat olarak diğerlerinden pahalı 30 liraydı fakat 14 g olduğunu ve çok az miktarlar kullanıldığını düşünürsek uzun süre yetecektir.

Bu kadar denemeye rağmen hala takma kirpik takamayan beceriksizden sevgilerle ...


6 yorum:

Leah dedi ki...

Yea takma kirpik insanın sıfatını çok güzelleştiriyor bro yaaaaaaa ben de istiyoru takayım edeyim falan ama nihayetinde maskara sürmeye üşenen bir insanım. Neysem. Gidiyom. Daha fazla kalamıyciim burada.

Beelzebub* dedi ki...

Ben duoyu alalı ü yıl oldu ve ayda bir iki kere takma kirpik takıyorum. Hala bitmedi bozulmadı aynı kalitesinde ve takma kirpiklere de zarar vermediği kolay temizlendiği içinde oldukça memnunum

Aswang dedi ki...

Bu yapıştırıcı inglot mağazalarındada satılıyor. Ben inglot dan almıştım. Ayrıca inglot da bunun minnacık bir boyuda mevcut. (parfüm testerları gibi) Onunda fiyatı 7 küsür bişey olması lazım. Düz hesap 8 olsun hadi :D

sevda s. dedi ki...

Benimde almam lazım ne zamandır aklımda, unutmayayım da alayım en kısa zamanda :)

Adsız dedi ki...

bunu nasıl çıkarıyorsunuz sönra arkadaşlar

Adsız dedi ki...

Arkadaslar benim gozume kacti icinde hafif dondu yapistirici farketmedim takarken gormemde sorun yok ama bi tabaka oldu gozimun beyazin da sizinde basiniza geldimi hic ??